Sunday, November 10, 2013

დღე VII 10.11.2013


მეექვსე მოდული

       განვიხილეთ თუ რა ცვლილებებია საჭირო მოსწავლეზე ორიენტირებული გარემოს შესაქმნელად და თუ როგორ გამოვიყენოთ გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორია დიფერენცირებული სწავლების დროს. გავეცანით ბლუმის განახლებულ ტაქსონომიას და  ძირითად სიტყვებს. შევადგინეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების კრიტერიუმები. ვისწავლეთ ბლოგზე ჩანართების ჩაშენება.
  დღე საკმაოდ საინტერესო და ნაყოფიერი იყო. 

No comments:

Post a Comment